Advertisement

Kampanie i Promocje

  • Wyniki za Patyki

    Poniedziałek, 01 lipca 2013

    Lubisz zabawę, masz poczucie humoru, pasjonujesz się ciekawymi rzeczami i lubisz się nimi dzielić z innymi? Ten konkurs jest stworzony specjalnie dla Ciebie! Marka Kaktus zaprasza do aktywności na swoim fanpage’u Republika Kaktusa na Facebooku! Do wygrania między innymi bilety do kina, karty pre-paid i smartfony! Wchodzisz w to? Czytaj więcej »

  • Są małe, żółte, uwielbiają rozrabiać i …kochają banany Chiquita! To oczywiście Minionki, które w filmie „Minionki rozrabiają” wkraczają 12 lipca na ekrany kin. Aby Minionki miały zawsze zapas świeżych bananów, marka Chiquita nawiązała współpracę z producentem filmu. Już teraz na bananach pojawiły się promocyjne naklejki z wizerunkami małych bohaterów.... Czytaj więcej »

  • PERŁA – Browary Lubelskie S.A. przygotowała nową ogólnopolską kampanię reklamową. W spotach telewizyjnych, reklamach internetowych i na billboardach będzie można zobaczyć mieszkańców Lublina – wielbicieli Perły. Dodatkowo, walory piwa przedstawią doświadczeni pracownicy Perły. Celem kampanii jest podkreślenie lokalnego charakteru Browarów Lubelskich. Czytaj więcej »

  • SQTR Promo FRUGO w Biedronce

    Wtorek, 18 czerwca 2013

    Latem wszystko idzie w ruch, owocowe FRUGO także. Lulo, papaja i pitahaja nabrały prędkości, bo wolność i owocowa moc jadą w parze. Teraz wystarczy kupić FRUGO i FRU… na skuter. W trwającej od 15 czerwca promocji w sieci sklepów Biedronka do wygrania jest 60 kolorowych skuterów Romet Retro 750 FRUGO Edition! Czytaj więcej »

  • Znaczenie jogurtu w diecie dziecka

    Wtorek, 18 czerwca 2013

    Sięgając po jogurt każdego dnia pomyśl też o najmłodszych. Dlaczego warto podawać go również maluchom? Od jakiego wieku dziecko może spożywać jogurt? Tego wszystkiego dowiesz się dzięki kampanii edukacyjno – informacyjnej „Jogurt na dobry dzień”. Czytaj więcej »

  • Firma EMC Corporation poinformowała, że firma Südzucker Polska S.A., polski oddział największego producenta cukru w Europie, wdrożyła rozwiązania EMC Avamar do deduplikacji backupu oraz system do tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych po awarii. Wdrożenie rozwiązania umożliwiło firmie Südzucker Polska usprawnienie i przyspieszenie możliwości tworzenia kopii zapasowych... Czytaj więcej »

  • Jack’s Custom – tak się to robi

    Wtorek, 18 czerwca 2013

    W lutym 2013 ruszył Jack’s Custom. Dzięki marce Jack Daniel’s Tennessee Whiskey, jeszcze w tym roku, warsztat Jack’s Custom opuści odrestaurowany, oryginalny klasyk – Dodge Charger z 1973 roku. Dzisiaj, ten 40-letni muscle car, pokrywa gruba warstwa kurzu i rdzy, ale gdy Jack już się nim zajmie, jego siedmiolitrowy silnik V8 o mocy ponad 300 koni mechanicznych ponownie zabrzmi na... Czytaj więcej »

  • Zostań twórcą komiksu

    Wtorek, 11 czerwca 2013

    Z końcem maja wystartował nowy konkurs tyskiego producenta serków topionych, polegający na uzupełnianiu dymków w komiksach własnymi dialogami. Dla najbardziej kreatywnych uczestników Sertop przygotował praktyczne nagrody: zestawy do serwowania przystawek, komplety żaroodpornych miseczek i filiżanki z podstawkami. Czytaj więcej »

  • Polacy wybierają sprawdzone produkty na grilla

    Poniedziałek, 10 czerwca 2013

    Okres grillowy to dla rynku przetwórczego potencjalnie dobry czas na wprowadzenie nowości. Pytanie tylko czy przedsiębiorstwom opłaca się eksperymentować? Jak pokazują ostatnie lata, konsumenci interesują się nowinkami produktowymi, jednak nie przywiązują się do nich. Sprzedażowy prym wiodą za to wyroby wysokojakościowe, z wieloletnią tradycją produkcji. Czytaj więcej »

  • Centrum Wina – czołowy importer i lider dystrybucji win w segmencie fine wines w Polsce zostało sponsorem XIII Mistrzostw Polski Sommelierów. Tegoroczna edycja zawodów odbyła się w dniach 25-26 maja 2013 r. w Warszawie. Mistrzostwa stanowiły eliminację do zawodów europejskich, które będą miały miejsce we włoskim San Remo, we wrześniu tego roku. Centrum Wina kibicowało i... Czytaj więcej »

  • FOTO-budka Winterfresh

    Piątek, 07 czerwca 2013

    Winterfresh uruchomił konkurs na najlepsze zdjęcia wykonane w specjalnych FOTO-budkach Winterfresh. FOTO-budka odwiedzi galerie handlowe w Krakowie, Łodzi i Warszawie. Czytaj więcej »

  • ŻUBR – wywarzony z natury

    Czwartek, 06 czerwca 2013

    Rozpoczęła się nowa kampania Żubra – drugiej marki piwnej w Polsce pod względem sprzedaży. Głównym elementem ogólnopolskiej kampanii jest spot, który będzie emitowany w telewizji od 8 czerwca. Obecnie można go obejrzeć przedpremierowo na fanpage’u marki na Facebooku. Czytaj więcej »

  • Kampania FRUGO „Owoc kultury” zalewa świat online. „Kulturyzator” FRUGO wymazuje językowe „kwiatki”, dzięki czemu internauci mają sposobność przekonać się na jak wiele sposobów można wyrazić co w duszy gra. Na fali dobrych manier FRUGO przygotowało także internetowy konkurs „Ożeż kultura”, w którym można wygrać prawie 1000 biletów do kin w całej Polsce i... Czytaj więcej »

  • W czerwcu wystartowało intensywne wsparcie reklamowe dla marki Hochland. Celem nowej kampanii jest wzmocnienie emocjonalnego charakteru marki poprzez pokazanie konsumentom, iż pyszna kanapka z serem Hochland przygotowana dla kogoś bliskiego jest doskonałym sposobem na okazywanie sobie małych serdeczności każdego dnia. Czytaj więcej »

  • Kapselkowy Cube

    Poniedziałek, 03 czerwca 2013

    Tymbark rozpoczął na swoim fanpage’u http://www.facebook.com/tymbark nowy konkurs: Kapselkowy Cube. Akcja podzielona jest na 15 edycji podzielonych na 2 etapy dziennie: w pierwszym etapie użytkownicy dążą wspólnymi siłami do jak najszybszego odblokowania wirtualnej kostki „Kapselkowy Cube” poprzez udostępnianie informacji o konkursie. Czytaj więcej »

  • 1 czerwca na terenie całej Polski rusza nowa kampania wspierająca realizację programu edukacyjnego „Chroń Dziecięce Uśmiechy”. 1% ze sprzedaży wszystkich bezcukrowych gum do żucia Orbit w okresie od 1 czerwca do 31 lipca 2013 roku będzie przeznaczony na wsparcie programu, którego realizacja rozpocznie się we wrześniu. Czytaj więcej »

  • Pod hasłem „Pielęgnuj bliskość z NIVEA” ruszyła kampania promocyjno-wizerunkowa NIVEA Polska, lidera polskiego rynku kosmetycznego. Od połowy maja do lipca 2013 r. NIVEA będzie angażować konsumentów w szereg lokalnych i ogólnopolskich akcji, by każdy mógł znaleźć swój sposób na pielęgnowanie bliskości. Czytaj więcej »

  • Marka Kubuś Waterrr Sport, już po raz trzeci, organizuje wyjątkową akcję dla wszystkich miłośników biegania – Waterrr Sport Run. Tym razem akcja będzie miała miejsce w trzech miastach: Warszawie, Gdańsku i Krakowie. Eventy w Warszawie i Gdańsku organizowane są razem z FUNdacją BIEGanie oraz Radiową Trójką, w ramach eventów TrójkowoSportowo, natomiast event w Krakowie... Czytaj więcej »

  • Będzie to jedna z największych i najdłuższych kampanii reklamowych w historii marki Tymbark, wspierająca jej wejście w nową kategorię napojów gazowanych. Czytaj więcej »

  • BLACK spełnia marzenia fanów

    Poniedziałek, 20 maja 2013

    Spotkanie z gwiazdą to zawsze ogromne przeżycie. Jednak gdy idolem jest Mike Tyson, emocje naprawdę sięgają zenitu. BLACK Energy Drink spełnił największe marzenie jednego z fanów sportowca. Zwycięzca konkursu MIKE TYSON VIP SUPERQUIZ miał wyjątkową możliwość ekskluzywnego spotkania z Mikiem Tysonem podczas jego ostatniej wizyty w Polsce. Czytaj więcej »

  • Serdeczności z Hochland!

    Poniedziałek, 20 maja 2013

    Firma Hochland Polska przystępuje do nowej promocji konsumenckiej „Serdeczności z Hochland”. To kolejna szansa na większe obroty, zyski i nowe sukcesy, a także więcej okazji do czynienia drobnych gestów od serca dla swoich najbliższych, każdego dnia! Czytaj więcej »

  • 29.04 rozpoczął się konkurs fotograficzny Naszego Kurczaka „Foto grill”. Czytaj więcej »

  • Harnaś. Król gór

    Wtorek, 14 maja 2013

    10 maja wystartowała nowa kampania marki Harnaś. Promuje ją hasło „Król gór. Każdego dnia”, które podkreśla naturalność oraz wyjątkowy charakter piwa. Czytaj więcej »

  • Kampania telewizyjna Lubelli Szybko z patelni

    Poniedziałek, 13 maja 2013

    Trwa ogólnopolska kampania telewizyjna promująca najnowszą propozycję w ofercie portfolio Lubelli - dania Lubella - Szybko z patelni. Spot przedstawia młodych ludzi, którzy po dniu pełnym obowiązków wracają głodni do domu i chcą szybko przygotować coś smacznego. Idealnym rozwiązaniem dla nich są dania Lubella Szybko z patelni. Czytaj więcej »

  • Jesteś wielbicielem dań z makaronem? Pokaż, jak bardzo smakują ci makarony z Fixami Knorr i uwiecznij to na zdjęciu! Do wygrania 10 tysięcy złotych na rodzinne wakacje i atrakcyjne nagrody rzeczowe! Czytaj więcej »

  • W maju wystartowała kampania komunikacyjna Almette z gruszką i jabłkiem. Kampania potrwa 2 miesiące. Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o zupełnie nowym, owocowym kierunku smakowym w ofercie Almette oraz zainspirowanie do nowych form i okazji konsumpcji puszystego serka. Czytaj więcej »

  • Małpka Express ożywia książki

    Piątek, 26 kwietnia 2013

    Z okazji Międzynarodowego Dnia Książki i Praw Autorskich, obchodzonego na całym świecie 23 kwietnia, ogólnopolska sieć sklepów Małpka Express rozpoczęła akcję wspierania czytelnictwa. Tego dnia w sklepie przy ul. Piekary 12 w Poznaniu odbyła się inauguracja pierwszej akcji „ożywiania książek”. Czytaj więcej »

  • Szczęśliwe numery marki Winiary

    Piątek, 26 kwietnia 2013

    Wiadomo, że zawsze warto pomagać swojemu szczęściu. W loterii WINIARY Ale numer! można wygrać za jednym razem nawet 10 tys. złotych i przeznaczyć je na całkowite lub częściowe spełnienie własnych marzeń. Pula nagród w loterii to ponad 320 tysięcy! Loteria potrwa od 8 kwietnia do 30 czerwca 2013 roku. Czytaj więcej »

  • Ruszyła II edycja akcji promocyjnej „Żetonomania” Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka” S.A. Zebrane żetony dołączone do opakowań parówek „Paryżanek”, o gramaturze ok. 1,5 kg, można wymieniać na kupony premiowe Sodexo. Promocja dedykowana jest klientom detalicznym i potrwa do 17 czerwca br. Czytaj więcej »

  • Lód KAKTUS Nestlé został aktorem

    Środa, 24 kwietnia 2013

    Od kwietnia powiększa się obsada serialu komediowego Rodzinka.pl emitowanego w Telewizji Polskiej – do aktorów dołącza lód KAKTUS od Nestlé. Celem działań promocyjnych jest szersze dotarcie do młodych konsumentów stanowiących grupę docelową marki. Czytaj więcej »

więcej artykułów